مد و مدگرایی در جامعه-بایدها ونبایدها وآسیب شناسی مد و مدگرایی

يكي از نيازهايي كه به شكل مستقيم با سن سن جواني ارتباط دارد كه هيچ گريزي از آن نيست، نياز به آراستگي است به‌طوري كه كليه جامعه‌شناسان و روانشناسان براين باورند كه جوانان در سن خاصي نياز به پوشيدن انواع خاصي از لباس و آرايش مو دارند تا بتوانند خودنمايي كنند و از طرفي لباس‌هايي كه مي‌پوشند داراي رنگ‌هاي شاد و جذاب باشد.

ما جواناني را مشاهده مي‌كنيم كه به شدت مدگرا هستند به طوري كه هر لباسي كه مد مي‌شود، تا آن را نخرند آرام و قرار ندارند و وقتي كه خريدند، بي‌صبرانه منتظر موقعيتي هستند كه آن لباس را بپوشند و ديگران آنها را ببينند.

اين افراد وقتي وسايل خانه و مدل مو وآرايش صورت بخصوص لباسشان، مطابق مد باشد احساس خوبي مي‌كنند و اگر به دلايلي نتوانند از مد برخوردار شوند احساس غمگيني مي‌كنند يا حتي ممكن است احساس بدبختي كنند و آنها حاضرند به هر ترفندي كه ممكن است حتي با دعوا و مرافعه پول تهيه كنند، بعد به سراغ لباس و كفش و هرچيز ديگري كه مطابق مد توليد شده بروند و اگر چنانچه به فعاليت اقتصادي‌ مشغول هستند نتيجه كليه فعاليت‌هاي خود را صرف اين امر كنند.

مد و مدگرایی در جامعه-بایدها ونبایدها وآسیب شناسی مد و مدگرایی

لطفا برای مشاهده کامل متن، به ادامه مطلب بروید>>>>

كنند ,لباس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرات اخبار فیلم پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری ونهر دانلود بازی برای کامپیوتر PC کتاب وب اطلاع رسانی مشاوره حقوقی وکیل دات کام بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. شعر عاشقانه